onsdag den 23. september 2015

Lækker morgenmad!

Jeg har forkælet mig selv denne morgen. Jeg stod tidligt op og besluttede mig for at lave en god portion morgenmad. Normalvis elsker jeg min Skyr med frugt og nødder, men denne morgen vil jeg prøve et lidt andet twist end jeg plejede.

Sunde detox æble pandekager! 

Opskriften er simpel, billig og hurtig! - hvilket er meget vigtigt i de lidt travle morgentimer. 

Du skal bruge: 

1 æble
2 æg 
4-6 spsk. kokosvand 
1 tsk. Fiberhusk 

(evt 1/2 dl. lidt havregryn) 

Jeg har en minihakker, for jeg tilføjer mit æble. Dette bliver hakket fint, hvorefter æg, kokosvand og fiberhusk tilsættes. Hvis man ønsker pandekagerne ekstra tykke og lidt tungere, kan man tilføje 1/2 dl. havregryn. 

Lad nu det hele hvile i 2 minutter, til det har sat sig lidt. Du kan evt gøre panden klar i mens. 

Nu laver du små pandekager på panden. Jeg bruger en medium pande, og har plads til 3 ca. af gangen. Men det er selvfølgelig afhængig af hvor store man vil lave dem. 

Når dette er gjort, så tilføjer jeg lidt yoghurt mellem pandekagerne og lidt skåret frugt på toppen. 

Det er super simplel men en virkelig lækker opskrift!  


I må have en dejlig onsdag derude! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar