mandag den 17. august 2015

2. indlæg. Jagten efter den perfekte krop

Så dette er mit andet indlæg på bloggen. Hvorfor det lige omhandler kropsidealer eller i hele taget min evige kamp efter at få drømmekroppen, det ved jeg ikke. 

Egentlig er jeg tilfreds med min krop, eller næsten tilfreds. På trods af det, har jeg de seneste 4-5 år haft en stemme i mit hoved, som altid lige synes at det kunne være en god ide at smide bare 4 kilo. Det lyder ikke af meget, men det er nok til at jeg ville være 100% tilfreds. (tror jeg) 

Desværre har det vist sig for mit vedkommende, at når jeg når mit mål, så sætter jeg mig et nyt. Af en eller anden årsag, er min krop bare aldrig 100% der hvor jeg gerne vil have den. 
Det bevirker således i, at jeg kontant er på kur og i kontant har en stemme i hovedet, der giver mig skyldfølelse når jeg spiser kage eller andet godt. - Det er dog blevet bedre med alderen, vil jeg sige! 



Jeg ved ikke om det bare er mig eller om andre sidder med samme tanker. Det er jo sådan lidt tabubelagt. Men altså det holder mig i form og jeg finder gode alternativer til lækre kager og lørdagsslik, som jeg for det meste er godt tilfreds med. 

Nu skal det ikke lyde værre end det er. Jeg får også chokolade og slik en gang i mellem (også næsten uden at få dårlig samvittighed - så det er altså ikke sygeligt på den måde ! haha ) 



Anyway. 

Nu har mig og en veninde forsøgt os med Green Coffee. Det skulle være helt naturligt og ingen bivirkninger, så jeg tænkte hvorfor ikke. 


Vi købte hver 2 måneder brug. Da jeg havde læst mig frem til at de fleste havde haft bedste resultater med dette. Vi gik i gang og havde ingen intensioner om at lave vores kost og motionsplaner om. 

Vi spiser allerede forholdsvis sundt og dyrker motion 2-3 gange på ugentlig basis (á 35 min) 


Lidt om forløbet med Green Coffee 1-3 uger: 
Vi er netop begyndt på uge 3, og det har forløbet sig fint. Jeg tager 2 kapsel om morgen, 1 om middagen / aftenen. 

1 uge kunne jeg ikke rigtig mærke den store forskel. 
2 uge begyndte der at ske noget med min krop. Jeg synes at jeg kunne mærke at min kostforbrænding blev hurtigere. Jeg skulle på toilettet oftere (nr. 1 og nr. 2). Udover at jeg var på toiltettet mere, begyndte jeg også at svede når jeg var i fitness. 
3 nu er jeg på 3 uge er lige startet. og i går var det første gnag vi var på vægten efter at vi startede. Og det er altså kun kilo mæssigt vi måler (ikke fedt procent etc)

På lidt over 14 dage har jeg tabt mig 2 kilo! - Det er altså ret vildt. 1 uge var vi i fitness 3 gange og forsøgte at spise lidt mindre portioner end normalt (undgik brød og stivelse) 

2 uge var vi kun afsted 2 gange, fik et stykke kage om onsdagen, men ellers meget sund mad og ingen stivelse. 

Nu må vi se hvad de restende uger siger. Ikke desto mindre er jeg godt tilfreds allerede nu. Jeg vil holde jeg opdateret efter de 2 måneder. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar