mandag den 17. august 2015

Velkommen til !

Hej, 


Jeg er helt ny i blogger verden, i hvertfald i forhold til at poste mine egne indlæg. Jeg har dog i flere år fulgt med i mange andre blogs, men jeg har endnu ikke fundet en, som passer 100% til mig ! 

Det giver måske også god mening, da vi alle jo har meget individuelle interesser, ideer, tanker og følelser.


Nuvel, lidt om mine planer for bloggen. Jeg vil bruge den som en slag frirum for mine personlige tanker, tabubelagte eller ej. Så denne blog kommer til at omhandle lidt af hvert med fokus på det er med at være en almindelig pige i en moderne verden, og med hvad alt der tilhører hertil. 

Kropsidealer, sundhedsideal, om at gøre det rigtige, og at gøre hvad der passer mig osv. 


Velkommen til :-) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar