onsdag den 26. august 2015

Jeg tester body wraps

Jeg skal til stor 50 års fødselsdagsfest om 2 uger, og har allerede den perfekte kjole. Faktisk har jeg længe vidst, at jeg gerne vil have den her kjole på. Men problemet er at jeg over sommeren har fået lidt ekstra vægt på hofterne og på lårene. Og da kjolen selvfølgelig er meget stram, er disse ellers så normalt diskrete deller ret synlige. 

Men jeg tror at jeg har fundet en løsning, som kan hjælpe mig på de kun 2 uger, som jeg har inden fødeslsdagsfesten. Jeg håber løsningen bliver en body wrap! Jeg har i hvertfald hørt meget godt om det, så nu giver jeg den en chance og håber på det bedste. 

Sådan har jeg brugt body wrap: 

1. forberedelse før behandling
Til en behandling skal man bruge 2 bandager. Dem der følger med er genanvendlige, så de kan bruges igen og igen, bare de bliver vasket. 

Jeg ligger dem sammenrullet i en stor balje, og tilføjer kogende vand. Herefter tilføjer jeg lerret og lade der trække i 20 mins tid indtil det er lunken, så det ikke er for varmt at bruge om kroppen. 

2. tager mine mål
I mellemtiden, mens jeg venter på at vandet bliver lidt koldere, måler jeg mig på mave og lår. Det er nemlig her jeg har tænkt mig at bruge wrappen. 

3. Wrapping tid 
Så er jeg klar til at wrappe. Jeg starter med lår. Jeg bruger en bandage per lår. Sørg for at bandagerne sidder stramt omkring lårene, så de rigtigt kan arbejde. Herefter ruller jeg husholdningsfilm om bandagerne og laver et par huller. Det er vigtigt at denne film sidder tæt, så bandagerne er varme under hele processen. Det tager ca. 60 min. 

Konklusion: 
Jeg synes det var nemt at bruge. Jeg kendte egentlig godt til konceptet, da jeg havde set andre bloggere bruge dem. Så det gik meget fint med at få dem på kroppen. Tiden gik hurtigt, jeg kiggede lidt tv imens, så det var dejligt afslappende ;-). 

Resultaterne var bedre end jeg turde håbe på. 

Mål før behandlingen var 54 cm. 
Mål efter behandlingen er 48 cm. 
Så jeg har tabt mig mig 6 cm rundt om låret. Det er ret meget synes jeg selv. 

Efterfølgende gav jeg samme behandling på maven. Her brugte jeg faktisk begge bandager, og tog numsen med også denne gang. 
Mål før behandling 109 cm.
mål efter behandlingen 101 cm.

Jeg er helt solgt. Hold opå hvor er den effektiv. Jeg vil lave to behandlinger mere i løbet af de næste 2 uger. Så jeg er helt klar på festen! 

Jeg har købt min Body Wrap på WeightWorld.dk!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar